Saturday, March 17, 2012

                     සුදු ඇදගෙන සද ඇවිදින්
                 සුදු ඇදගෙන සද ඇවිදින් ගීතය අහන්න
මෙම ගීතය මා බොහෝ ප්‍රියකරන ගීතයකි. මෙය මගින් සැබැ ආදරවන්තයකුගේ දුක සහ අවන්කකම මනාව හෙලිදරවුවේ. සුදු ඇදගෙන සද ඇවිදින් ගීතය ගයනා කරන්නේ විශරද කරුනාරත්න දිවුල්ගනේ කලා ශුරින් විසිනි. ඔහු සංගිත ලොවේන් ඇත්වි සිටිම මෙසිරිලකට සැමගෙම අවාසනව විය හැකිය. එහෙනම් මට අවසරද මට දැනෙන අයුරින් සුදු ඇදගෙන සද ඇවිදින් ගීතය ඔබට ගෙනහැර දැක්ව්මට.
අර බලන්න සුදුපාටට අර ඈතින් දිලිසෙන සද දිහා. අර කදු පේලිය අස්සෙන් මේ සද මෙච්චර ලස්සනට බැබලෙන්වා බලන්න ඔයා අද මගේ ලග නැහැ වස්තුවේ..මේ බලන්න මේ ගගේ දියට සද එලිය වැටුනම කොච්චර ලස්සනයිද නේද. මම අද ඉන්නේ වාවගන්න බැරිතරම් දුකක් හිතේ තියගෙන. මම එ දුක මගේ කදුලුවලට දියක කරලා හැමදාම මෙ ගංදියෙ පාකරලා අරින්වා. මේ ගග මෙහෙම වෙගේන් ගලන්නේ ඇයි කියල ඔයා දන්නවද. එ මම විදින දුක එයා හොදට දන්නනිසා මම දිහා බලන් ඉන්න දුක නිසා වෙන්න අති නේද රත්තරනේ.. අපි හැමදාම මෙතනදි මුන ගැහිල කොචර ලස්සනට තුරුලුවෙලා ආදරේ කලාද ඔයාටත් එවා තාම මතක ඇති සමහර විට. අනේ..මම අද තනියම මෙතන මගේ වස්තුවේ.. මට මැවිලා පෙනවා ඔයා එදා මගෙන් සමුඅරන් යන්න අපු හැන්දවේ ඔයාගෙ ලස්සන. එත් මම එදා අඩපු තරම් කවම දාවත් මම අඩලා නැහැ වස්තුවේ....

අපිට ගොඩක් බාදක තිබ්බා. මට ඔයාලගේ දෙමවිපියන්වත් කැමති වුනේ නැහැනේ. එක මගේ වැරද්ද වෙන්න ඇති සමහර විට. එත් එක ඔයාගෙත් වැරැද්ද වෙන්න පුලුවන් නේද පැටියෝ. ඔයාට ඔයාගේ අම්මලාගේ කැමැත්ත ගන්න බැරි වුනනේ. අනේ..ඇයි ඔයා මටම දොස්කියන්නේ ඉතිං.. මට තෙරෙන්නේ නැහැ කාගේද වැරැද්ද කියලා රත්තරනේ....

අද මගේ ලොකේ ගොඩක් කලුවරයි. මේ හද පවුවා තමයි. එත්..මගේ ලොකේ අද හද දැන් පායන්නේ නැහැ වස්තුවේ.. ඔයා මගේ ලෝකේ කරුවලා ගියා. අනේ..මම කොහොමද ඔයාත දොස් කියන්නෙ පැටියෝ.. ඔයා මගේ ලෝකේ කරුවල කරලා දාලා ගියා කියලා. ඔයාමනේ මගේ ලොකේ එලිය කලේ. අනික ඔයා මට දුන්න ආදරේ තරම් වෙන මේලොකේ කිස්ම කෙනෙක් මට ආදරේ දිල නැහැනේ. ඉතිං මම කොහොමද ඔයාත් එක්ක තරහා වෙන්නේ මගේ රත්තරනේ....

No comments:

Post a Comment