Sunday, March 11, 2012

                                               සෙනෙහසට පෙම්කරමී
මෙය මා විසින් රචනය වු පද පෙලකි. මෙය මා තිලින කලේ මගේ පලමුවන පෙම්වතිය වන දුශනිටයි. ඇයට තරම් මා පෙම්කල කිසිවකු තාවමත් මේ මිහිපිට නැත. ඇයට මා පෙම්කල තරම් පෙම්කිරිමටද මේ මිහිපිට කාටවත්ම නොහැකි බව මා හොදින් දනිමි. ඉතිං මේ ගෙනහැර දක්වන්නේ මට ඇයට කියා ගන්නට අවශය වී තිබුදැයයි....

ඔයා දන්නවද දුශි මම හරිම පාලුවෙන් මේ ජිව්තේත් එක්ක ජිවත් උනේ පැටියෝ. මගෙ ලග අවුරුදු ගනක්ම හිටියෙ තනිකම. මට මේ ජිව්තය තිත්ත වෙලා දුශි තිබුනේ. හෙහෙ දැන් මට පොඩක්වත් පාලු නැහැ වස්තුවේ. ඔයාව මට ලැබුනු දවසෙම මගෙ ජිවිතේ ගොඩක් ලස්සන වුනා දුශි. ගොඩාක්.. අනේ..ඔයා මගේ ලග මේවිදිහටම හැමදාම ඉන්නවා නේද දුශි.. ඔයාට මම මේ තියන ආදරේ දවසින් දවස වැඩිවෙන්වා මිසක් කවම දාවත් අඩුවෙන්නේ නැහැ මගෙ රත්තරනේ....

ඔයා දන්නවද දුශි අපේ ආදරේ හරියට මේ දැල්වෙන ලස්සන පහන වගේ නේද. ඔයා දන්නවද පැටියෝ මම එහෙම කියවිවෙ ඇයි කියලා. මේ පහන අල්ලන අමරුයි කටවත්. මෙකට හුලගින් කොච්චර බාදා අවත් බලන්න මේ හැමොටම එලිය දෙන දැල්ල පොඩ්ඩක් හෙලවෙනවා විතරයි. අපේ අවාසනවට කවදාහරි මේ පහන නිවුනොත් මෙක අයේ ලෙසියෙන්ම දල්වන්න පුලුවන් වස්තුවේ.. මම හරි නේද.. අපි අපේ දුශි අපි දෙන්නා කදාහරි මැරෙයි. එත් අපේ ආදරේ අමරනියයි.. මම හුස්ම ගන්නවා ජිවත් වෙන්වා. මම හැම වෙලාවෙම කල්පන කරන්නේ හිතන්නේ ඔයා ගැන පැටියෝ. එත් ඇහිපිල්ලන් ගහදි ඔයා ගන හිතන එක නතරවෙන්වා දුශි.ඔයා දන්නවද මම මොකක්ද කරන්නේ කියලා එ ඇහිපිල්ලන් ගහනකොට. මම ඇහිපිල්ලමක් ගහන වරයක් වරයක් පාසා මම පතන්නේ ඔයා මගේම වෙන්න කියල වස්තුවේ...

ඔයා මට ගොඩාක් ආදරේයි නේද රත්තරනේ.. හෙහෙ මම දන්නවා පැටියෝ ඔයා මට ඔයාගේ පනටත් වඩා ආදරෙයි කියලා. මේ හැබැයි දුශි ඔන්න මම තමා වැඩියෙන් ආදරේ. නැහැ මම තමා. හෙහෙ හරි හරි අපි දෙන්නම අපි දෙන්නටම පනටත් වඩා ආදරෙයි. කෝ.. පොඩ්ඩක් මේ ලස්සන ඇස්දෙක පියගන්න වස්තුවේ. මම ඔයාගේ ඔලුවේ අතතියලා දැන් පොරොන්දුවක් වෙන්වා දුශි.ඔයා දන්නවද එ මොකක්ද කියලා. මම මගේ රත්තරං දුශිව මගේ අස් දෙක වගේ හැමදාම ආදරෙන් බලා ගන්නවා වස්තුවේ..හැමදාම....

2 comments:

  1. ආදරේ කරා කියන්නේ .. ඇයි දැන් මේක නැද්ද ??

    ReplyDelete
  2. දැන් එක නැහැ.. එකට උනු දෙය මම මේ බ්ලොග් එකේ දිගටම ලියන්වා. එතරම් ලස්සන ආදරයක් අපිට අපේ කරගන්න බැරිවුනා....

    ReplyDelete