Saturday, February 4, 2012

                            පලමු තිලිනය






මේ පදපෙල එන දුශානි මගේ පලමුවන ආදරවන්තියයි. ඇයට මා පෙම්කල තරම් පෙම්කරන්නට කිසිවෙකුටවත් නොහැකි බව මා හොදින් දනිමි. මේ මා ඇයට ලියු පලමුවන ගිතයයි. ඇය මෙවන විට මගේ පෙම්වතිය නොව මගේ සිහින කුමරිය පමනි. ඇයට මා මෙම පදපෙල තිලින කලේ අයගේ 17 වන උපන් දිනය දවසේය. මේම ගිතය ඇය නෙතු ගැටෙනවාත් සමගම ඇය මා සතුවිය....

මගේ ජිව්තෙත් හරියට මේ අමාවක රෑ අහසවගේ. මට ලෝකු සෙනෙහස දෙන සඳක් ඔනෙනම් නැහැ. මට මගේ ජිවිතේ එලිය කරන්න පුංචි අහිංසක තරුවක් හිටියනම් ඇති. මම එ පතන තනි තරුව ඔයයි දුශි.. මම දන්නෙවත් නැතුව මගේ යාලුළුවෙක් ඔයාට ආදරේ කරලා. ඉතින් රත්තරනේ මම දැන් මොකද කරන්නේ? මම දන්නෙත් නැතුව මම ඔයාට මටත් වඩා ආදරේ කරලා දුශි.. ඔයා මට ආකමැති වුනොත් මම තරහා නැහැ. එත්.. මට මගේ හිත හදාගන්න විදිය කියලා දෙන්න රත්තරනේ. අනේ.. නැත්තන් මාව මැරෙයි....

අපි තාම හැබැහින් මුන ගැසිලා නැති ව්නාට අපි මූනූ පොතේදි අපේ දුක සැප බෙදාගන්නවානේ. මම ආදරේ ඔයගේ ලස්සනට රූපෙට නෙමෙයි ගතිගුණ වලටයි වස්තුවේ.. හෙහෙ අපි අදුන ගත්ත දවසේ අපි කොච්චර රංඩු වුනද නේද දුශි. මම එදා හිතුවේ නැහැ මම ඔයාට මේ තරම්ම ආදරේ කරයි කියලා කවම දාවත්. මගේ ආදරේ තරම ඔයාට දැනෙනවනම් ඔයා අනිවාරයෙන්ම මගේ වෙනවා පැටියෝ.. ඔයා කොහොමද එත් එකේ තරම දැන ගන්නේ. මමවත් හරියට දන්නේ නැහැ මම ඔයාට කොච්චර ආදරේයිද කියලා රත්තරනේ....

ඔයාව මට නොලැබුනොත් මම ඔයාට කොච්චර ආදරේ වුනත් මට එක සගවන්න වෙනවා වස්තුවේ.. ඔයා මට එහෙම කලත් මම ඔයාගේ සතුටට ඔයගේ ලග නැතත් ඔයගේ ඔනම කරදරයකදි ඔයගේ ලග ඉන්න පොරොන්දු වෙන්වා දුශි.. මොකද මම ඔයාට අත්තටම ආදරේ නිසා. ඔයාගේ හිතේ තියන හැම බලා පොරොතුවක්ම ඉටුවෙවා.. අනේ..දෙවියනි මම පිං කරලා මදිද දුශිගේ ආදරය සෙනෙහස විදින්න. ඔයා මාව මතු අත්මයෙදි ඔයාගෙ වෙන්න කියලා නොපැතුවත් මම දෙවියන්ගෙන් ඉල්ලන එකම දේ මතු අත්මෙවත් ඔයා මගේම වෙන්න කියලා. අනේ..දෙවියනි මේ අත්මෙදි දුශි මගේ නොකලත් එන බවයෙදි ඇය මගෙම කරන්න දෙවියනේ....

7 comments:

  1. උබට තියෙන්නෙ මාර ලව් හිතක් නෙ

    ReplyDelete
  2. හෙහෙ එහෙම තමා මචන්.. මම කවදහරි උපාදියක් ගත්තොත් ගන්නේ ආදරේන් මචන්. හෙහෙ බොහොම ස්තුතියි ජනියා.

    ReplyDelete
  3. lol....jst in dreamz...........

    ReplyDelete
  4. hehe hey its not a dream for me. i know u dont know about DILZ DUSHI hehe :P :P

    ReplyDelete
  5. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....if she loved u bcoz of ur songz i dnt think dat is d love...i think she is jst a fan of u...

    ReplyDelete
  6. ya that is tru.i agry with u. :)

    ReplyDelete